Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Νικήτρια starblog Ιανουαρίου

Η νικήτρια ή αλλιώς starblog του Ιανουάριου είναι η...
ELENI67890!!!
Oρίστε η φώτο που την έδωσε την νίκη:
Συνέντευξη:
Γειά σου κούκλα μου! Συχαριτήρια! Είσαι η πρώτη starblog μας της χρονιάς! Πως νιώθεις;
Γεια σας!!!Είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα στο διαγωνισμό ιλικρινά δεν το περίμενα.
Πες μας λίγα λόγια για εσένα
Ονομάζομαι Ελένη και είμαι 12 χρονών.Μένω στην Ηγουμενίτσα.Έχω 2 αδελφές την Βέρα και την Αμαλία και 2 αδελφούς τον Αντρέα και τον Μιχάλη.Το stardoll το παίζω απο το Φλεβάρη του 2013 και μου αρέσει πολύ.
Tι σου αρέσει να κάνεις στο stardoll;
Εμμ....Δεν έχω κάτι συγκεκριμένω που μου αρέσει τα πάντα μου αρέσουν....
Σου αρέσει το blog μας stardollkosmos;
Ναι πολύ.Μπήκα μία μέρα τυχαία και μου άρεσε πόλυ..Συγχαρητήρια για το blog σου.
Θα ήθελες να αλάξεις κάτι στο stardoll;
Οχι.Δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι κατά τη γνώμη μου τώρα δεν ξέρω για τους άλλους τι πιστεύουν.
Τι δεν σου αρέσει πιο πολύ απ'όλα στο stardoll;
Τα πάντα μου αρέσουν.Δεν έχω κάτι που δεν μου αρέσει.
Έχεις βγεί ποτέ CG ή NCG;
Όχι δεν έχω βγει ποτέ τίποτα αν και είναι το ονειρό μου να βγω κάτι.Και τώρα που το έφερε η κουβέντα θα τρέξω για ncg.Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε στην παρουσιασή μου.. :)
Ένα τελευταίο μύνημα στους αναγνώστες μας;
Χαίρομαι πολύ που βγήκα νικήτρια.Θα πω σε όλους να μην παρατήσουν ποτέ τα ονειρά τους,να μην το βάλουν ποτέ κάτω.Τους εύχομαι μία υπέροχη χρονιά όπως την ονειρεύονται.Ευχαριστώ.Φιλιά σε όλους.
Και αυτή ήταν η συνέντευξη μας...Τα δώρα θα σταλθούν στην σουίτα σου!Επίσης:
Για να την επισκευτείτε πατήστε Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου