Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Νικήτρια διαγωνισμού starblog Οκτωβρίου

Η νικήτρια του διαγωνισμού μας είναι....η divajs65! Σηχαριτήρια! Ορίστε η φώτο που έδωσε την νίκη της:

H Συνέντευξη:
Stardollkosmos:Γειά σου κούκλα μου! Συχαριτήρια!Πές μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου:
Divajs65:Γεια σε όλους με λένε Σοφία και είμαι 16,5 χρονών.Μένω στην Αθήνα και μου αρέσει να παίζω βόλεϋ και να βγαίνω με τους φίλους μου.
Stardollkosmos:To περίμενες ότι θα εβγενες νικήτρια;
divajs65:Πραγματικά δεν το περίμενα ότι θα βγω νικήτρια γιατί υπάρχουν πολλά δημιουργικά κορίτσια στο stardoll που θα μπορούσαν να με κερδίσουν.
stardollkosmos:Έχεις βγεί ποτέ cg (covergirl) ή ncg (National Covergirl);
divajs65:Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βγει ποτέ αλλά τελικά προσπάθησα και έτσι κατάφερα να κερδίσω.
stardollkosmos:Πόσο καιρό παίζεις το stardoll;
divajs65:)Δεν παίζω χρόνια γιατί μπορεί να φαίνεται περίεργο αλλά την κούκλα μου την δημιούργησα τον Μάιο.
stardollkosmos:Θα ήθελες κάτι να αλάξεις στο stardoll;
divajs65:Αυτό που θα ήθελα να αλλάξω θα ήταν το να μπορούν όλοι όσοι δεν είναι superstars να μπορούν να κάνουν ο,τι κάνουν και οι κανονικοί superstars.
stardollkosmos:Σου αρέσει το stardoll;
divajs65:Ναι, μου αρέσει πολύ αν και δεν μπορώ να μπαίνω συχνά λόγω των υποχρεώσεων του σχολείου.
stardollkosmos:Σου αρέσει το blog stardollkosmos;
divajs65:Πραγματικά πιστεύω ότι το blog ''stardollkosmos'' είναι ένα πολύ καλό μέρος για να ενημερώνεσαι για νέα μαγαζιά, νέα και δωρεάν ρούχα κ.λ.π.
stardollkosmos:Κάτι τελευταίο; Ένα μύνημα στους αναγνώστες μας;
divajs65:Θα ήθελα να πω σε όλους όσους έχουν stardoll να συνεχίσουν να προσπαθούν ώστε να μπορέσουν να ανέβουν επίπεδο ή να κάνουν ο,τι άλλο τους αρέσει.Επίσης, θα ήθελα να πω ότι αν θέλετε μπορείτε να μου βάλετε καρδιά στο πορτοφόλιο σχεδίων γιατί βρίσκομαι στην τελική εργασία και χρειάζομαι ακόμα 65 καρδιές.Αυτά από εμένα...Φιλάκια σε όλους! : )
stardollkosmos:Γειά σου κούκλα μου φιλάκια πολλά! Τα δώρα θα τα παραλάβεις σύντομα!

Για να επισκευτείτε την νικήτρια του διαγωνισμού του blog μας starblog Οκτωβρίου divajs65 πατήστε Eδώ

1 σχόλιο:

  1. geia soy nikol to blog moy se epelse3e gia to monadiko unpaixtable blogger award! gia na deis toys kanones kai pos mporeis na to kerdiseis pata ayto to link: http://everforevergirls.blogspot.gr/2013/11/the-unpaixtable-blogger-award.html na pernas kala ta leme syntoma ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή